پلتفرم اجاره

اجاره کالا و اجاره ویلا و اجاره کلاس و تجهیزات و ملزومات از طریق سایت جورپین

پلتفرم اجاره

اجاره کالا و اجاره ویلا و اجاره کلاس و تجهیزات و ملزومات از طریق سایت جورپین

سایت جورپین فضای اجاره کالا و اجاره ویلا را به صورت آنلاین فراهم آورده است تا از این طریق تمامی نیازهای اجاره ای افراد برطرف شود. برای تامین کالا یک راه اجاره کالا است.

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
ما در هر حالی که باشیم در فضا زندگی می کنیم و فضا بر ما احاطه دارد. از این رو کیفیت فضایی که در آن به سر می بریم به شدت بر کیفیت زندگی تاثیر دارد. خلق کیفیت فضایی موضوعی است که بین طراحان و معماران فضا بسیار مورد اهمیت قرار می گیرد. در این میان در طراحی ساختمان مسکونی این اهمیت بسیار بالاتر است. چرا که ساختمان مسکونی محل سکونت و آرامش افراد است و خلق کیفیت فضایی در این گونه فضاها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. عینیت بخشیدن به فضا گیرایی و جذابیت آن را بالا برده و حسی رازناک را در خانه مسکونی ایجاد می کند. بحث در مورد فرم ها و پیکره بندی معماری در خانه مسکونی فراتر از بحث معماری رفته و وارد حوزه روانشناختی می شود. در نهایت ایجاد حس آرامش با خلق کیفیت فضایی دستیافتنی است.
  • جورپین رنت
  • ۰
  • ۰

کنترل هزینه های درمان در زمان بیماری یکی از عواملی است که در بهبود فضای روانی حاکم بر بیمار و اطرافیان او تاثیر بسزایی دارد. از این رو در این زمان ها نیاز است که با فکر و درایت نسبت به حل مشکلات بیماری اقدام شود. یکی از این اقدامات عبارت است از اجاره تجهیزات پزشکی به جای خرید آن ها. زیرا همانگونه که می دانیم هزینه تامین این تجهیزات بسیار بالا بوده و علاوه بر آن استفاده از آن ها نیز به صورت کوتاه مدت است. همه این دلایل باعث می شود که گزینه اجاره بسیار منطقی تر از خرید آن ها باشد. بیمار در طول دوره بیماری می تواند از تجهیزات پزشکی اجاره ای استفاده کرده و پس از اتمام دوره آن ها را به صاحبانشان بازگرداند و با پرداخت هزینه ای بسیار پایین تر مشکلات مالی درمان را حل نماید.

  • جورپین رنت
  • ۰
  • ۰

حضور در نمایشگاه ها مستلزم داشتن یکسری ملزومات نمایشگاهی است که شرکت ها و غرفه داران با آن ها غرفه خود را به بهترین شکل ممکن تجهیز نمایند. از این رو با اجاره تجهیزات نمایشگاهی می توان ملزومات بسیاری از قبیل مبلمان نمایشگاهی و وسایل پذیرایی نمایشگاه از قبیل آبسردکن و پخچال و قهوه ساز و چای ساز و ماکروفر و نیز وسایل سرمایشی و گرمایشی از قبیل کولر و بخاری اجاره کرد. از مهمترین وسایل قابل اجاره در نمایشگاه ها انواع وسایل الکترونیکی از قبیل لپ تاپ و تبلت و ال سی دی LCD و نیز تلویزیون شهری است. مدل های جدید مانیتور نمایشگاهی مانند آل این وان ها ALL in one نیز از وسایل جدیدی هستند که قابلیت اجاره کردن دارند. با نگاهی با چک لیست تجهیزات نمایشگاهی می توان دریافت که خرید وسایل نمایشگاهی به هزینه بسیار زیادی نیاز دارد و لذا اجاره لوازم خیلی مناسب تر از خرید آن ها است.

  • جورپین رنت