پلتفرم اجاره

اجاره کالا و اجاره ویلا و اجاره کلاس و تجهیزات و ملزومات از طریق سایت جورپین

پلتفرم اجاره

اجاره کالا و اجاره ویلا و اجاره کلاس و تجهیزات و ملزومات از طریق سایت جورپین

سایت جورپین فضای اجاره کالا و اجاره ویلا را به صورت آنلاین فراهم آورده است تا از این طریق تمامی نیازهای اجاره ای افراد برطرف شود. برای تامین کالا یک راه اجاره کالا است.

  • ۰
  • ۰

حضور در نمایشگاه ها مستلزم داشتن یکسری ملزومات نمایشگاهی است که شرکت ها و غرفه داران با آن ها غرفه خود را به بهترین شکل ممکن تجهیز نمایند. از این رو با اجاره تجهیزات نمایشگاهی می توان ملزومات بسیاری از قبیل مبلمان نمایشگاهی و وسایل پذیرایی نمایشگاه از قبیل آبسردکن و پخچال و قهوه ساز و چای ساز و ماکروفر و نیز وسایل سرمایشی و گرمایشی از قبیل کولر و بخاری اجاره کرد. از مهمترین وسایل قابل اجاره در نمایشگاه ها انواع وسایل الکترونیکی از قبیل لپ تاپ و تبلت و ال سی دی LCD و نیز تلویزیون شهری است. مدل های جدید مانیتور نمایشگاهی مانند آل این وان ها ALL in one نیز از وسایل جدیدی هستند که قابلیت اجاره کردن دارند. با نگاهی با چک لیست تجهیزات نمایشگاهی می توان دریافت که خرید وسایل نمایشگاهی به هزینه بسیار زیادی نیاز دارد و لذا اجاره لوازم خیلی مناسب تر از خرید آن ها است.

  • ۹۸/۰۲/۲۱
  • جورپین رنت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی