پلتفرم اجاره

اجاره کالا و اجاره ویلا و اجاره کلاس و تجهیزات و ملزومات از طریق سایت جورپین

پلتفرم اجاره

اجاره کالا و اجاره ویلا و اجاره کلاس و تجهیزات و ملزومات از طریق سایت جورپین

سایت جورپین فضای اجاره کالا و اجاره ویلا را به صورت آنلاین فراهم آورده است تا از این طریق تمامی نیازهای اجاره ای افراد برطرف شود. برای تامین کالا یک راه اجاره کالا است.

  • ۰
  • ۰
ما در هر حالی که باشیم در فضا زندگی می کنیم و فضا بر ما احاطه دارد. از این رو کیفیت فضایی که در آن به سر می بریم به شدت بر کیفیت زندگی تاثیر دارد. خلق کیفیت فضایی موضوعی است که بین طراحان و معماران فضا بسیار مورد اهمیت قرار می گیرد. در این میان در طراحی ساختمان مسکونی این اهمیت بسیار بالاتر است. چرا که ساختمان مسکونی محل سکونت و آرامش افراد است و خلق کیفیت فضایی در این گونه فضاها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. عینیت بخشیدن به فضا گیرایی و جذابیت آن را بالا برده و حسی رازناک را در خانه مسکونی ایجاد می کند. بحث در مورد فرم ها و پیکره بندی معماری در خانه مسکونی فراتر از بحث معماری رفته و وارد حوزه روانشناختی می شود. در نهایت ایجاد حس آرامش با خلق کیفیت فضایی دستیافتنی است.
  • ۹۸/۰۲/۲۵
  • جورپین رنت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی